خوش امدید

سلام منظور از ایجاد این وبلاگ ارایه مطالب مفید در بخش های مکانیک وموبایل میابشد.

خوش امدید

سلام منظور از ایجاد این وبلاگ ارایه مطالب مفید در بخش های مکانیک وموبایل میابشد.

خوش امدید

بنام خدا
به وبلاگ خودتان خوش امدید امیدوارم که از لحظاتی که دراین وبلاگ میگذرانید بهترین استفاده را ببرید وبتوانم با کمک شما به بهتر شدن این وبلاگ نزدیک شوم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۰/۰۴
    x33

ام وی ام 550

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۱۰ ب.ظ

خب حالا میرسیم به قسمت اموزشها . البته همانطور که میدانید مکانیکی علمی نیست که بشه با کامپیوتر و کتاب و دفتر اموزش دید و باید حتما با حضور در تعمیرگاه و دسته پنجه نرم کردن با یک خودروی زنده به رتبه بالایی از نظر فنی دست یافت.

اولین موردی که در این بخش پیش رو داریم این است که این خودرو همانند دیگر خودروهای جهان دارای تسمه تایم میباشد وباید تسمه ان سر کیلومتر معین و مشخص تعویض شود. البته کیلومتر تعویضی در نمایندگی ها طبق بخش نامه شرکت در 40هزار کیلومتر میباشد. ولی بعضا دیده شده که خودرویی تا 100 هزار هم کار کرده و مشکلی نداشته.


هنگام تعویض باید از اطلاع داشتن مکانیک مطمین بود و همچنین باید با ابزار مخصوص این کار انجام گیرد. هرگونه کم تجربگی و یا نبود وسایل لازم در این امر باعث خسارات شدیدی به سر سیلندر خودرو میشود.



  • ح.ق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی